سرمربی بارسلونا تاکید کرد او مربی جوانی است و این احتمال زیاد است که در آینده بازهم هدایت تیم محبوب خود را برعهده بگیرد.

انریکه از بازگشت احتمالی به بارسلونا خبر داد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا امشب به مصاف آلاوس خواهد رفت. این آخرین دیداری است که لوییس انریکه روی نیمکت آبی‌اناری‌ها خواهد نشست.

انریکه سه سال هدایت بارسلونا را برعهده داشت. با توجه کسب سه‌گانه در سال نخست مربیگری روی نیمکت این تیم، می‌توان کارنامه او را رضایت بخش توصیف کرد. انریکه در این‌باره اظهار کرد: در زندگی چیزهای زیادی یاد گرفتم. یکی از چیزهای ارزشمند این بود که در زندگی به هیچ چیزی به صورت قاطع «نه» نگویم. به هر چیزی به دید مثبت نگاه خواهم کرد.

او ادامه‌ داد: بارسلونا خانه من است. این تیم به من همه چیز داد. باشگاه بارسلونا ابتدا به عنوان بازیکن و در حال‌ حاضر نیز به عنوان مربی، به من اعتماد کرد. چرا این احتمال وجود نداشته باشد که بار دیگر به بارسلونا برگردم و برای بار دوم هدایت این تیم را به عهده بگیرم؟ می‌توانم این را بگویم که احتمال بازگشت من به بارسلونا وجود دارد.

انریکه در پایان سخنان خود گفت‌: مربی جوانی هستم و زود است بازنشسته شوم. چیزهای زیادی در انتظار من خواهد بود. کسی چه می‌داند. شاید بازهم به بارسلونا برگشتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.