انزلی-نخستین دوره ماراتن کشوری قایقرانی آبهای آرام در بخش های کانو و کایاک با حضور ۲۰ ورزشکار از ۸ استان کشور در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

گیلان مقام نخست مسابقات قایقرانی ماراتن آبهای آرام‌ قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این مسابقات ۱۲ ورزشکار در رسته کانو کانادایی و ۸ قایقران در رشته کایاک با یکدیگر رقابت داشتند.

گفتنی است در بخش نتایج تیمی ، تیم گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود و کسب ۳۴ امتیاز جام قهرمانی را بدست آورد و تیم های همدان با ۲۲ امتیاز  و آذر بایجان غربی با ۱۹ امتیاز پس از گیلان مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در بخش  نتایج انفرادی و در رشته کایاک، مصطفی علیخانی از مازندران، عرفان منوچهری و امیر آقا میرزایی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته کانو کانادایی نیز سروش رضویان از تهران ،  مهرزاد دانیالی از گیلان و علی الماسی از همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

در مراسم اهدای جام این دوره مسابقات مهندس حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی و رییس هیات قایقرانی از زحمات سازمان منطقه آزادانزلی در جهت حمایت از رشته قایقرانی و برگزاری مسابقات تشکر و قدردانی داشت و در ادامه افزود : منطقه آزادانزلی با بهره مندی از پتانسیل و زیرساخت های مناسب ظرفیت برگزاری مسابقات قایقرانی در بخش ها و رشته های مختلف را دارد و برگزاری ماراتن کشوری آبهای آرام آغاز فصل جدیدی از همکاری های این سازمان و هیات قایقرانی است.

لازم بذکر است مسابقات قایقرانی آبهای آرام  ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور رییس فدراسیون قایقرانی ، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ، نایب رییس کنفدراسیون قایقرانی آسیا ، رییس هیات قایقرانی استان گیلان و جمعی از مدیران و ورزشکاران و پیشکسوتان قایقرانی منطقه ،استان و کشور  در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.