مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۴ هزار مبلغ برای ترویج آموزه‌های دینی به سراسر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام ۴ هزار مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف کشور/ دوره‌های آموزشی ویژه برای پاسخگویی به شبهات دینی

   به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام احمد شعبانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های تبلیغی مبلغان اوقاف در سطح کشور تاثیرات مثبت بسیاری را به دنبال داشته است، گفت: مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه علاوه بر تبیین مباحث اخلاقی و دینی در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی نیز کوشا خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه امسال جمعیت مبلغین سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اضافه کرد: همزمان با ماه رمضان نزدیک به ۴ هزار مبلغ برای ترویج آموزه‌های دینی به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: اکنون دشمن از ابزارهای مختلف برای ترویج شبهات دینی در میان اقشار مختلف مردم استفاده کرده است به همین علت مبلغان دینی با سپری کردن دوره‌های آموزشی لازم به صورت ویژه در راستای پاسخگویی به شبهات دینی تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مبلغان ارتباط مطلوبی با قشر جوان و نوجوان خواهند داشت، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات جوانان به عنوان یکی دیگر از محورهای تبلیغ امسال مورد توجه قرار گرفته است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، تفسیر و بیان احکام دینی و مباحث اجتماعی را از جمله برنامه‌های این مبلغان در طول ایام ماه مبارک رمضان بر شمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.