شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نباید سلامت دین، قربانی بازیگری های سیاسی شود، افزود: این خطر، امروز جامعه ما را تهدید می کند و نباید اجازه دهیم عده ای به نام آزادی چهره دین را مخدوش کنند.

 سلامت دین، قربانی بازیگری های سیاسی نشود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری انتخابات در سنوات آتی از سوی نهادی مستقل از قوای سه گانه برگزار تا هرگونه شائبه ای در فرآیند انتخابات بوجود نیاید.

حجت الاسلام نکونام افزود: در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تلخی ها و بداخلاقی هایی هم بودیم که باید با جدیت به آن رسیدگی شود تا در دوره های بعد شاهد این مشکلات نباشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نباید سلامت دین، قربانی بازیگری های سیاسی شود، افزود: این خطر، امروز جامعه ما را تهدید می کند و نباید اجازه دهیم عده ای به نام آزادی چهره دین را مخدوش کنند.

 وی تاکید کرد: بی شک رئیس جمهوری منتخب مورد احترام است و همه ی مردم باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: حفظ سلامت دین باید به دغدغه اصلی مومنان تبدیل شود و این امر جز با ولایت مداری و قرار گرفتن در مسیر ولایت ممکن نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.