مشهد- شانزدهمین اعتکاف دانشگاهیان از ۲۷ لغایت ۲۹ ماه مبارک رمضان برابر با یکم الی سوم تیرماه جاری به مدت سه روز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و ثبت نام این اعتکاف از امروز شنبه تا ۱۶ خردادماه صورت می گیرد.

برگزاری اعتکاف دانشگاهیان مشهد در حرم رضوی/ثبت نام آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مسئول اعتکاف دانشجویی مشهد در رابطه با این اعتکاف گفت: علاقه‌مندان  می‌توانند جهت ثبت‌ نام و حضور در مراسم اعتکاف دانشجویی از امروز شنبه ۶ خرداد ماه لغایت ۱۶ خردادماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.vadieh.ir اقدام به ثبت‌ نام کنند.

نوید حبیبی افزود: با توجه به در اختیار بودن دو شبستان‌ مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، در اعتکاف دانشجویی امسال محدودیت پذیرش وجود دارد و تنها ۱۵۰۰ نفر از اساتید  و دانشجویان آقا و خانم می‌توانند در مسجد گوهرشاد معتکف ‌شوند.

حبیبی با بیان اینکه در مراسم اعتکاف دانشجویی سال جاری باعنایت به پیش بینی استقبال و ثبت نام بیش از ظرفیت، عنوان کرد: نتایج قرعه‌کشی و اسامی پذیرفته‌شدگان در نیمه ماه مبارک رمضان از طریق پایگاه اینترنتی ودیعةالحسین(ع) اعلام می‌شود.

وی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری رئیس مؤسسه سیره شهدا و حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور را  از جمله سخنرانان این مراسم معنوی برشمرد و برگزاری  حلقه‌های معرفت برای دانشجویان معتکف را از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.