زنجان- مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور با اشاره به خروج قطار زنجان ـ تهران از شبکه، گفت: این خروج موقت است و با هدف ارتقای ایمنی و تعمیر انجام شده است.

خروج قطار زنجان ـ تهران از شبکه موقت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی خدائی با تایید خروج قطار صبح تهران ـ زنجان از شبکه اظهار کرد: این خروج موقتی بوده و با هدف تعمیر و ارتقای ایمنی سالن‌های مورد نظر انجام شده است.

وی ورود به ماه رمضان و کاهش درخواست بلیت مسافرت را از دلایل زمان انتخاب شده برای تعمیر و سرویس‌دهی این قطار اعلام و اضافه کرد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای تعمیر سالن‌های این قطار یک هفته تا ۱۰ روز است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور از فعالیت ۲۸ قطار دیگر به غیر از قطار مورد نظر در این مسیر خبر داد و افزود: مسافران مسیر زنجان- تهران و بالعکس می‌توانند از قطارهای دیگر استفاده کنند.

خدائی تاکید کرد: قطارهای فعال در شبکه راه‌آهن شمالغرب در این مقطع مشکل ظرفیت برای پوشش مسافران زنجان- تهران ندارد و متقاضیان استفاده از امکانات مورد نظر می‌توانند از قطارهای در حرکت میانه و تبریز استفاده کنند.

وی از برنامه‌ریزی برای اضافه شدن قطار جدید در مسیر زنجان- تهران خبر داد و گفت: مسؤولان در صدد جایگزین کردن این سالن‌ها با قطاری با کیفیت بالاتر از قطار فعلی هستند.

گفتنی است، قطار صبح تهران ـ زنجان از شبکه خارج شده است که همه روزه به مسافران این مسیر ارائه خدمت می‌کند، این قطار ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح از تهران به زنجان حرکت می‌کند و ۱۱ و  ۳۵ دقیقه وارد راه‌آهن زنجان می‌شود و در ساعت ۱۴ از زنجان به طرف تهران حرکت می‌کند که ساعت ورود به تهران ۱۸ و ۲۵ دقیقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.