شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات گفت: حضور چند میلیونی مردم در پای صندوق های رای، پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست استکبار در برابر ایران را رقم زد.

حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز پس از انتخابات باید رقابت ها جای خود را به رفاقت ها بدهد و در این انتخابات پیروز واقعی مردم و نظام بودند.
سلیمانی با اشاره به حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات گفت: حضور چند میلیونی مردم در پای صندوق های رای، پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست استکبار در برابر ایران را رقم زد.

وی افزود:دولت متعلق به همه مردم ایران است و همه حق دارند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت یکسان برخوردار باشند.
استاندار تاکید کرد: اینکه گفته شد معاون استاندار در انتخابات فعالیت می کرد درست نیست، زیرا که وی هیچ گونه مسئولیتی در ستاد انتخابات نداشت، ضمن آنکه در ایام انتخابات نیز از مرخصی اداری استفاده کرده بود.
سلیمانی با اشاره به حساسیت شورای نگهبان نسبت به شهرستان لردگان گفت:ناظران این نهاد انقلابی به شهرستان لردگان اعزام شدند و ۹۳ صندوق را در این شهرستان بازشماری و بررسی کردند و سلامت انتخابات در این حوزه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی از رسانه ها خواست روند انتقادی خود را حفظ کنند و در عین حال تاکید کرد: نقد با تخریب تفاوت دارد و تخریب دستاوردهای دولت تخریب چهره نظام است و رسانه ها به تبیین دستاوردهای نظام برای مردم بپردازند.

استاندار در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت:انتخابات و تمام فعالیت های انتخاباتی تمام شده است و از هم اکنون همه ی مسئولین به سرعت باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

سلیمانی افزود: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در استان بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و باید مدیران زمینه تسهیل در امر سرمایه گذاری را فراهم کنند.
استاندار تصریح کرد: ۱.۲ میلیارد دلار اعتبار برای توسعه مشاغل روستایی از سوی دولت اختصاص داده شده است و سهم استان  چهارمحال و بختیاری حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار پیش بینی می شود و همه مدیران و دستگاههای اجرایی باید در جذب این تسهیلات و ایجاد توسعه روستایی تلاش خود را بکار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.