اصفهان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر ۲۷ امامزاده عظیم الشان کاشان اجرا می شود.

طرح ضیافت الهی در ۲۷ امامزاده کاشان اجرا  می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم(دامت برکات) جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان همچون سال های گذشته طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر ۲۷ امامزاده عظیم الشان کاشان اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح ۳ خیمه معرفت و ۷ غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی نیز در جوار امامزادگان این شهرستان برپا می شود و همچنین ۲ مبلغ اعزامی از قم و ۲۳ مبلغ بومی در اجرای این طرح با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: در طول ایام ماه مبارک در جوار حرم مطهر ۱۶ امامزاده نیز محافل جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برتر استان و کشور برپا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی به برگزاری ویژه برنامه های دیگر در طول ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی اشاره کرد و بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر ۲۲ امامزاده عظیم الشان شهرستان نیز با برپایی جشن های کریم اهل بیت(ع) میزبان عاشقان اهل بیت(ع) هستند همچنین مراسم احیای شب های قدر نیز در جوار حرم مطهر ۲۱ امامزاده جلیل القدر شهرستان برگزار می شود و با برنامه ریزی های به عمل آمده نیز مراسم سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز در آستان مقدس ۱۹ امامزاده بزرگوار شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظ الله) مبنی بر پهن کردن سفره های افطاری ساده نیز با کمک خیرین در جوار حرم مطهر ۲ امامزاده عظیم الشان نیز سفره های افطاری ساده گسترده و این امامزادگان میزبان زائران و روزه داران خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.