اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه این فرماندهی در روزها و شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه پلیس اصفهان در ماه رمضان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه رمضان فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه به استقبال این ماه پربرکت می رود تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم را در این ماه فراهم نماید.

وی افزود: براساس قانون هرگونه هنجار شکنی و روزه خواری در ملاء عام جرم محسوب شده و پلیس به عنوان ضابط قضائی موظف است به طور قاطع با افرادی که شئون این ماه را رعایت نمی کنند برخورد کند.

وی بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان به عنوان وظیفه ای همگانی تاکید کرد و گفت: پلیس از کسانی هم که به دلایلی قادر به گرفتن روزه نیستند می خواهد از انجام روزه خواری علنی پرهیز کرده و حرمت این ماه را حفظ کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس و شورای اصناف برای مسافران و گردشگران و افرادی که عذر شرعی دارند مراکزی در سطح شهر و همچنین پایانه های مسافربری پیش بینی شده که این مراکز می توانند با پوشش مناسب به ارائه خدمات بپردازند.

آقاخانی ساعت کار سایر اغذیه فروشی ها، رستوران ها و مراکز پذیرایی در ماه رمضان را از دو ساعت قبل از افطار عنوان کرد و گفت: هرگونه توزیع غذا حتی به صورت بیرون بر در ساعات روز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک ها و تفرجگاه ها، حضور دارند،  طرح انتظامی ویژه ای به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سواستفاده از این فرصت هستند به اجرا در می آید.

این مقام انتظامی همچنین از اجرای طرح های ترافیکی در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهر و همچنین لیالی قدرخبر داد و گفت: از شهروندان انتظار داریم در این زمینه کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

سردار آقاخانی از عموم شهروندان خواست و در صورت مشاهده هرگونه روزه خواری علنی و تخلف واحدهای صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.