زاهدان- رئیس اداره فنی و امور و مهندسان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مطالعه برای احداث ۳ دستگاه پل بزرگ در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده و عملیات اجرایی آن نیز از سال آینده آغاز می‌شود.

۳ دستگاه پل در جنوب سیستان و بلوچستان احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، محمدصالح ایرندگانی اظهار داشت: مطالعه احداث ۳ دستگاه پل بزرگ در محورهای روستایی شهرستان‌های سرباز٬ قصرقند و چابهار در حال انجام است و به‌زودی مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: پل بزرگ «باهوکلات» روی رودخانه باهوکلات با هدف رونق کشاورزی منطقه و با اعتبار ۱۶۶ میلیون تومان در حال مطالعه است و همچنین پل «سردکان» روی رودخانه سرباز و برای روستاهای بخش «پارود» با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در حال انجام مطالعات برای احداث است.

رئیس اداره فنی و امور و مهندسان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در زمان بارندگی در شهرستان قصرقند به دلیل طغیان رودخانه «کاجو» ارتباط روستاها و یک هزار و ۸۰۰ خانوار با مرکز شهر قطع می‌شود، افزود: پل «هومیری» روی رودخانه کاجو در شهرستان قصرقند با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان در حال انجام مطالعات است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای احداث این ۳ پل بزرگ در جنوب سیستان و بلوچستان از سال آینده آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.