اهواز-رئیس اداره ورزش وجوانان اندیمشک گفت: حل مشکل اشتغال «محمد رشنونژاد» نائب قهرمان جودوی بزرگسالان آسیا در دستور کار استاندار خوزستان قرار گرفت.

حل مشکل اشتغال جودوکار خوزستانی در دستور کار قرار گرفت

کیومرث آریا متین در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک یک شهر ورزش خیز است اظهار کرد: اندیمشک بیش از ۳۰ قهرمان آسیایی، بین المللی و جهانی در رشته های مختلف از جمله جودو و کشتی دارد.

وی در پاسخ به این سوال چرا ورزشکاران و تیم های اندیمشک اسپانسر ندارند، افزود: این شهرستان، شهرستان کارگری و کشاورزی است و همانند اهواز صنعتی نیست که شرکت ها اسپانسری ورزشکاران و تیم ها را انجام بدهند.

رئیس اداره ورزش وجوانان اندیمشک ادامه داد: در حال حاضر هر چه داریم صرف مسابقات و اعزام تیم ها و ورزشکاران خواهیم کرد.

آریا متین در خصوص کسب مدال «رشنونژاد» گفت: خیلی خوشحال هستیم که باز هم این جودو کار خوش اخلاق مان توانست برگ زرینی دیگر در کارنامه ورزشی خود، شهرستان و استان اضافه کند.

وی درباره رفع مشکلات این جودوکار اظهار کرد: طبق گفته رئیس هیات جودوی استان خوزستان نیز در خصوص اشتغال وی با استاندار استان رایزنی و وعده هایی داده شده وقطعا ما نیز هر کار بتوانیم برای «رشنونژاد» انجام خواهیم داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: برنامه ریزی استقبال از این قهرمان جوان و خوش اخلاق جودوی شهرستان انجام شده و احتمالا از تهران به فروردگاه شهرستان دزفول و سپس به شهرستان اندیمشک بیاید.

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، «محمد رشنونژاد» روزگذشته توانست در مسابقات بزرگسالان آسیا در کشور هنگ کنگ عنوان نایب قهرمانی و اولین مدال کاروان کشور را به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.