زنجان- نائب رئیس مجلس با بیان اینکه انتقادهای زیادی به این دولت دارم و مشکلاتی در این دولت است که باید حل شود، گفت: باید همه ما مشکلات و دردهای مردم را لمس کنیم و باهم یک‌رنگ باشیم.

انتقادهای زیادی به دولت دارم/ باید همه مشکلات و دردهای مردم را از نزدیک لمس کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان در همایش «حماسه حضور» در سالن همایش‌­های بین­‌المللی روزبه بیمارستان آیت­‌الله موسوی زنجان با اشاره ایجاد تغییر در روند فعلی اداره کشور اظهار داشت: باید به فکر ایجاد تغییر در ساختار کشور باشیم وگرنه ضربه­‌های جبران ناپذیری در پیش‌روی ما قرار دارد. فقط و فقط علم می‌­تواند مشکل کنونی کشور را حل کند. باید تخصص در حل مشکلات کشور وجود داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمتگزاری برای مردم بیان کرد: همه باید خدمتگزار بی‌منت برای مردم باشیم.

پزشکیان با بیان اینکه تغییر و تحول ملزوم داشتن ایمان و باور است، بیان کرد: چرا امروزه با اینکه هم پول وجود دارد، هم قدرت و هم اختیار ولی نمی‌توانیم در کشور تغییر و تحول برای رشد کشور انجام داد؟ مشکل این است که باور و ایمان قبلی وجود ندارد.

وی با بیان توصیه به خواص کشور گفت: اگر می­‌خواهید درد و مشکلات مردم را متوجه شوید باید سطح خود را با مردم و قشر کم درآمد جامعه پایین بیاورید و بعد مشکلات را از نزدیک لمس کنید. باید خود در بطن جامعه باشیم و بعد لب به سخن بگشاییم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ قدرت در بین خواص گفت: من انتقادهای زیادی به این دولت دارم و مشکلاتی در این دولت است که باید حل شود. باید همه ما مشکلات و دردهای مردم را لمس کنیم و باهم یک‌رنگ باشیم.

وی با اشاره به تغییرات در کشور گفت: همه ما باید تغییر را از خود شروع کنیم تا کشوری آباد داشته باشیم و این مشکلات کشور ربطی به دولت‌­ها ندارد.

پزشکیان با دعوت از مردم برای تغییر در جهت بهتر شدن کشور و حل مشکلات مردم گفت: هرکسی که مرد میدان است باید وارد میدان شود و کار خود را آغاز کند و هرکسی تغییر را باید در خود آغاز کند و اگر کسی یک قدم به جلو برود مشکلات حل می­‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.