خط قرمز- کاهانی مقدم: یک سارق نقابدار با دستبرد به یک نقره فروشی در خیابان خسروی مشهد 550 میلیون ریال انگشتر و نگین به سرقت برد.

3 بار دستبرد سارق نقابدار به انگشتر فروشی در یک شب

گزارش خبرنگار ما حاکی است در این سرقت که براساس تصاویر ضبط شده دوربین‌های مدار بسته حدود ساعت 2 بامداد جمعه در کوچه اندرزگو 18 خیابان خسروی رخ داد، سارق ناشناس در حالی که سر و صورت خود را پوشانده و دستکش به دست داشته پس از شکستن قفل‌ها و بالا بردن کرکره برقی مغازه، شیشه ویترین را شکسته و اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی انگشتر نقره به همراه نگین‌های مختلف و گران قیمت کرده و متواری شده است.

مالک 45 ساله این مغازه به خبرنگار ما گفت: صبح که از ماجرای دستبرد به مغازه‌ام باخبر شدم، بلافاصله موضوع را به مأموران کلانتری امام رضا(ع) اطلاع دادم و در بررسی‌های بعدی متوجه به سرقت رفتن صدها حلقه انگشتری و نگین‌های عقیق، زمرد، فیروزه، یاقوت و امثال آن شدم که ارزش آنها دست کم 55 میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی افزود: با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته مشخص شد که سارق نقابدار به تنهایی و پس از شکستن قفل‌ها و شیشه ویترین با یک دیلم (میله فلزی) وارد مغازه شده و حدود سه ساعت کرکره مغازه تا نیمه باز بوده اما به دلیل حضور نداشتن مأموران گشت پلیس، کسی متوجه ماجرا نشده است.

این مالباخته ادامه داد: طی حدود سه ساعت اولیه بامداد جمعه سارق نقابدار سه بار به مغازه‌ام رفت و آمد داشته و هر بار مقداری از اجناس را با خود برده است.

وی گفت: پس از مراجعه به پلیس آگاهی محل و تحویل پرونده سرقت به مأموران، آنها با توجه به اظهارات من که حاکی از دستکش داشتن سارق بود، از اعزام به محل سرقت و بررسی دقیق محل خودداری کرده و از من خواست تصاویر دوربین‌های مستقر در محل و دیگر آثار و شواهد موجود را برای ارائه به آگاهی ببرم.

او خاطرنشان کرد: در حالی که پلیس به عنوان ضابط دستگاه قضایی و مأمور برقراری نظم و امنیت، آرامش خاطر شهروندان را فراهم می‌کند، مراجعه به مأموران هم نتوانست این آرامش و امید به کشف اموال به یغما رفته‌ام را در من ایجاد کند. چرا که یکی از مأموران با نشان دادن انبوهی از پرونده‌های روی میزش گفت که این پرونده‌ها با داشتن افراد مظنون مدتهاست لاینحل باقی مانده‌اند و پرونده من که هیچ مظنونی وجود ندارد بعید است به این زودی به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه بناچار بدون حضور پلیس، خودش به تنهایی به بررسی دقیق محل سرقت پرداخته و از اموال ربوده شده لیست برداری کرده است، ابراز امیدواری کرد با همکاری متصدیان واحدهای مجاور مغازه‌اش، تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت را به دست آورده و حداقل این تصاویر زمینه‌ساز شناسایی و دستگیری سارق و بازگشت اموالش شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.