دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین به خانواده های شهدایی که در راه دفاع از دین و اعتقادات جان خود را فدا کردند، تبریک گفت.

شیخ علی سلمان: به خانواده شهدای دفاع از دین و عقیده تبریک می گویم

به گزارش قدس آنلاین، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با صدور پیامی از داخل زندان های رژیم آل خلیفه به سرکوب مردم این کشور توسط حکام بحرین واکنش نشان داد.

در همین راستا، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بیان داشت: به خانواده های شهیدانی که در راه دفاع از دین و اعتقادات جان فشانی کردند، کسب این مقام و جایگاه والا را تبریک می گویم. 

بنا به بیانیه وزارت کشور رژیم آل‌خلیفه از حوادث روز سه‌شنبه گذشته تاکنون در درگیری بین هواداران شیخ عیسی قاسم و نیروهای رژیم آل‌خلیفه ۶ نفر شهید و ۲۸۶ نفر دیگر از مردم بحرین مجروح شده‌اند.

پیش از این خانواده  شهدا با صدور بیانیه ای اعلام کردند نظام باید فورا و بدون قید و شرط پیکر شهدا را به خانواده هایشان تحویل دهد و هیچ گزینه دیگری را برای تدفین شهدا نپذیرفته و هر شخصی بدون اذن آنها تحت هر شرایطی اقدام به غسل و کفن و دفن شهدا نماید شرعا مسوول است.

همچنین موسسات آموزش عالی دینی بحرین نگرانی خود را نسبت به ناپدید شدن ۱۵ تن از علمای بحرینی که در بین محصنین در الدراز بودند ابراز کردند
بیش از ۳ روز است که از هیچ خبری آنان نیست.

در عین حال ۵ روز ازمحاصره الدراز توسط نیروهای امنیتی تادندان مسلح می گزرد وشیخ عیسی قاسم دراقامت اجباری است ونگرانیها از وضعیت سلامتی ایشان وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: محاصره آیت الله عیسی قاسم و سلب آزادی وی به همراه فشار بر اهالی منطقه الدراز در برابر دیدگان جهانی بسیار ننگین است و حکم ظالمانه که علیه ایشان صادر شده، نشانگر سیاست فرقه گرایانه و حملات هدفمند علیه شیعیان است. رژیم حاکم بر بحرین مسئولیت تامین سلامت آیت الله عیسی قاسم را برعهده دارد.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.