مناطق مختلف بحرین شب گذشته نیز صحنه برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در حمایت از مرجعیت و خانواده‌های شهدای محله الدراز بود.

 تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از شیخ عیسی قاسم و خانواده‌های شهدا / تدفین شهدای محله الدراز بدون حضور خانواده‌های آن‌ها

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از رسانه‌های بحرینی، صدها شهروند بحرینی شب گذشته با  برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در مناطق مختلف این کشور،  بر حق خانواده‌های شهدا در تحویل گرفتن اجساد فرزندانشان و تشییع و خاکسپاری آن‌ها تاکید کردند.

رسانه‌های بحرینی روز گذشته اعلام کردند که رژیم آل خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن و نیز بدون حضور خانواده‌های آن‌ها دفن کرد.

خانواده‌های شهدای محله الدراز منامه روز گذشته از رژیم آل خلیفه خواستند تا اجساد فرزندانشان را به آن‌ها تحویل دهد.

خانواده‌های شهدای الدراز گفتند که آن‌ها باید مراسم کفن و دفن و تشییع فرزندانشان را انجام داده و اجساد آن‌ها را در قبرستان‌هایی که خودشان تعیین می‌کنند، دفن کنند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه‌شنبه به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن ۶ تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

دادگاه بحرین صبح یکشنبه شیخ عیسی قاسم را به‌دلیل آنچه «پول‌شویی و مشارکت در تروریسم» خوانده به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار بحرین (۲۶۵ هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

وزارت کشور بحرین در تاریخ ۳۱ خرداد با ادعای این‌که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.