سرمربی یوونتوس از عزم و جزم تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

سرمربی یوونتوس: فقط بدنبال قهرمانی در اروپا هستیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس آخرین دیدار خودش را در هفته‌ سی و هشتم لیگ ایتالیا برگزار کرد و با برتری دو بر یک برابر بولونیا در لیگ ایتالیا پایان داد. آنها در حال‌ حاضر یک بازی دیگر با کسب سه گانه فاصله خواهند داشت.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی برابر بولونیا که با گل‌های دیبالا و مویسی کین به دست آمد، گفت‌: فصل خیلی خوبی برای ما بود. هنوز هم یک بازی دیگر داریم و باید به فینال کاردیف برویم. من از حالا خودم را برای آن بازی آماده خواهم کرد. زمان زیادی تا آن بازی باقی‌ نمانده است و باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم در آن جا قهرمان شویم. به کاردیف می‌رویم تا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم، چون خودمان را باور داریم و می‌دانیم که توانایی انجام چنین کاری را داریم. بازی برابر رئال مادرید فوق‌العاده‌ جذاب  و دیدنی خواهد بود. در واقع تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا  چیزی نیست که شما خیلی زود آن را به دست بیاورید. شاید هر چند سال یک بار برای شما رخ دهد. پس باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و با تمام وجود به میدان بروید تا قهرمان شوید. فینال‌ها را جزئیات تعیین می‌کند و ما باید خودمان را برای کوچک‌ترین جزئیات مسابقات آماده کنیم.

آلگری ادامه‌ داد: امسال تیم خیلی خوبی در اختیار داشتم. تمام بازیکنان با هم متحد بودند و به هم کمک کردند تا فصل خیلی خوبی داشته باشیم. ما بازیکنان جانشین و خوبی را نیز در تیممان داریم که می‌توانند برای فصل آینده به کار گرفته شوند. مجموعه یوونتوس، مجموعه بزرگی است که امسال به بهترین شکل ممکن عمل کرد و من امیدوارم که راه این باشگاه برای آینده ادامه‌ داشته باشد و بازیکنان زیادی به ترکیب تیم ‌اضافه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.