بجستان- معاون فرماندار این شهرستان گفت: به منظور دسترسی بهتر مردم به اقلام اساسی و مورد نیاز با قیمت مناسب ۴۴ تن از کالاهای مختلف در شهرستان در ایام ماه رمضان توزیع می شود.

۴۴ تن کالا در ماه مبارک رمضان در بجستان توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین،صبح یکشنبه حسین اسدی معاون فرماندار بجستان در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین از عرضه ۴۴ تن کالای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و افزود: کالاهایی که عرضه می شود شامل ۲۰ تن برنج،۱۰ تن شکر ، ۱۱ تن مرغ منجمد و ۳گوشت قرمز تن می باشد.
وی گفت: مکانهایی نیز به منظور توزیع مشخص گردیده که ضمن در دسترس بودن برای همگان با نصب بنر امر توزیع اقلام را با فعالیتی مضاعف در ایام ماه رمضان انجام دهندو نیاز شهر وندان را تا مین نما یند.
وی به شهروندان نیز توصیه نمود با توجه به اینکه اقلام مورد ذکر به اندازه کافی در دسترس می باشد به اندازه نیاز خود خریداری نموده و درصورت نیاز نیز مجددا تامین خواهد شد.
اسدی افزود:با توجه به اینکه در این ایا م تمام تلاش برای سلامتی شهروندان انجام می شود ادارات بهداشت و درمان و دامپزشکی موظف شده اند اهتمام لازم بر امر بهداشت و نظارت بر توزیع گوشت و تغذیه سالم داشته باشند.
جواد ارباب رئیس اداره بازرگانی و صنایع و معادن گفت: استقبال خوب شهر وندان در ایام نوروز از کالاهای تنظیم بازار ما را بر آن داشت تا نیاز شهر وندان را بهتر  و بیشتر برای این ایام تامین نماییم و نظارت بهتر ی نیز بر توزیع کالا ها داشته باشم.
وی افزود: با توجه به اینکه مردم قدرت خرید کمتری دارند دولت تدابیری اندیشیده که کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم با قیمت مناسب وبه صورت مستقیم عرضه شود و عاملین نیز ملزم به رعایت عرضه مستقیم بود و هیچ حقی ندارند به صورت کلی به بازاریان دیگر بفروشند زیرا حرکات آنان مستقیما زیر نظر بوده وچنانچه تخلف احتمالی مشاهده یا گزارش شود شدیدا با آنان بر خورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.