زنجان- عضو شورای شهر زنجان از اجرای سند ۲۰ ساله در شورای پنجم خبر داد و گفت: حل مشکل ترافیک زنجان اولویت نخست شورا است.

اجرای سند ۲۰ ساله شهر زنجان در شورای پنجم آغاز می‌شود/حل مشکل ترافیک اولویت نخست شورا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عباس راشاد با اشاره به برنامه‌های شورای پنجم در شهر زنجان اظهار داشت: سند ۲۰ ساله که به عنوان میثاق­نامه شورای شهر در دوره چهارم به مدت دو سال تدوین شد و آغاز آن از شورای پنجم است.

وی با اشاره به انتخاب شهردار آینده شهر زنجان تصریح کرد: شورا به کسی رای خواهد داد که به سند ۲۰ ساله پایبند باشد و بتواند با آن خط مشی کار کند و شهردار باید نیروهایی وارد کار کند که پاکدست و مردم دار باشند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه آغاز برنامه سند ۲۰ ساله با انتخابات تداخل زمانی داشت و چند ماه به تاخیر افتاده است، ابراز کرد: اجرای سند ۲۰ ساله از امسال آغاز می­‌شود.

وی با اشاره به اولویت نخست شورای شهر پنجم تاکید کرد: اولویت نخست شورای شهر حل موضوع ترافیک است و متاستفانه شاهد ترافیک گسترده‌­ای در شهر هستیم و باید با اندیشه و جلسات مکرر در شورا حل شود.

راشاد در مورد سایر برنامه‌های شورا بیان کرد: اولویت دوم شهر به موضوع ایمنی اختصاص دارد که باید یکی از مبحث­‌های مهم شورای پنجم باشد. شهرداری زنجان در برخی حوزه­‌های شهری عملکردی برخلاف سند ۲۰ ساله انجام داده است و مورد مخالفت شورای چهارم قرار گرفته بود.

عضو شورای شهر زنجان افزود: یکی از حوزه‌هایی که شهرداری با سند ۲۰ ساله جلو نرفته بود موضوع ترافیک شهری و برخی پروژه‌­های عمرانی شهر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.