اهواز_ به رغم وعده مسئولان موسسه آرمان و مسئولان اقتصادی استان به سپرده گذاران این موسسه مبنی بر پرداخت سپرده های آنها اما این سپرده گذاران بدون توجه به این وعده ها از صبح امروز یکشنبه برای دومین روز در مقابل استانداری تجمع کرده و خواهان دریافت پول خود و روشن شدن تکلیف سپرده هایشان شدند.

سپرده گذاران موسسه آرمان در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سپرده‌گذاران ‌مؤسسه مالی آرمان که نسبت به تعطیلی این موسسه و عدم پاسخگویی شفاف به مشتریان خود نگراننند صبح یکشنبه مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

این در حالی است که معاون اقتصادی استاندار خوزستان هفته گذشته از پرداخت سپرده های سپرده گذاران از صبح شنبه خبر داده بود و مدیرعامل موسسه آرمان در خوزستان نیز  بر این وعده مهر تائید زده بود.

گفتنی است با این حال سپرده گذاران این موسسه صبح امروز با تجمع در برابر استانداری خوزستان و شعب این موسسه در خیابان سوم شرقی و ۱۱ غربی کیانپارس خواهان روشن شدن تکلیف خود و دریافت پول سپرده های خود شدند.

 استاندار خوزستان روز گذشته توضیحاتی در خصوص تجمع سپرده گذاران موسسه آرمان در استان ارائه کرد و گفت(این موسسه در استان مشکلی ندارد) اما علی رغم این توضحیات، امروز هم مردم علاوه بر تجمع درب استانداری در مقابل شعبه های این موسسه تجمع کردند.

تجمع این افراد در شهر اهواز موجب کندی عبور و مرور در مسیرهای منتهی به این موسسه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.