مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت پنهانی در حال رایزنی با سروش رفیعی برای تمدید قرارداد این بازیکن هستند تا بازیکنان مدنظر برانکو در این تیم بمانند.

گزارشی از آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس/ توافق پنهانی پرسپولیس با سروش

به گزارش قدس آنلاین، نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس این روزها در کندترین حالت ممکن دنبال می شود. بعد از عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده و گادوین منشا دیگر خبری از یارگیری پرسپولیس به گوش نرسید. هر چه بود گمانه زنی هایی بود که در رسانه ها می زدند و البته اخباری که بعضی از آن وجود خارجی نداشت!

گفته می شد زهیوی از استقلال خوزستان قرار است پرسپولیسی شود اما خبر رسید برانکو او را نمی خواهد!در مورد سعید آقایی هم پای یک چک ضمانت وسط آمده که ظاهرا گسترش فولاد تبریز آنرا از این بازیکن گرفته که فقط به تراکتور برود و بعد مجددا به این تیم باز گردد و یا برای حضور در تیم دیگر رضایت مسوولان این باشگاه را جلب نماید.

اما باید برایتان خبر تمدید قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس از همه اخباری که این روزها می شنوید جالب باشد. تا قبل از این ، تلاشها در این مسیر بود که قرارداد کمال کامیابی نیا تمدید شود. او از نیم فصل بارها با درخواست مسوولان باشگاه پرسپولیس مواجه شد که برای تمدید به باشگاه برود اما او تنها بازیکنی بود که خیلی زود به این درخواست جواب مثبت نداد. همه بازیکنان اصلی تیم قراردادهایشان را با پرسپولیس تمدید کردند جز کمال کامیابی نیا. این بازیکن امیدوار بود بعد از پایان لیگ شرایط بهتری را برای آینده خود رقم بزند.

ظاهرا تیم سپاهان به شکل جدی به دنبال جذب کمال بود. در یکی از صحبتهای او با مسوولان باشگاه پرسپولیس موضوع این پیشنهاد و رقم پیشنهادی اصفهانی ها مطرح شد و باشگاه هم به این بازیکن اعلام کرد اشتباه بزرگی می کند اگر چنین پیشنهادی را نادیده بگیرد. اما او قبل از عمل جراحی کتفش تصمیم به ماندن گرفت و بعد از عمل توافق نهایی شد تا کمال باز هم در جمع سرخپوشان پایتخت باقی بماند.
تنها بازیکنی که از نفرات اصلی تیم رسما آزاد است سروش رفیعی است که قرارداد 6 ماهه اش با پرسپولیس تمام شده و می تواند به راحتی تیم جدید خود را انتخاب کند. البته سروش چند بار اعلام کرد اگر با پیشنهاد خوب خارجی مواجه نشود قطعا در پرسپولیس می ماند.

در نیم فصل سروش قصد داشت قرارداد یک فصل و نیمه با پرسپولیس امضا کند که البته قرارداد فصل 96 مشروط باشد. یعنی هر وقت پیشنهاد خارجی برای این بازیکن برسد او بدون هیچ مشکلی بتواند این تیم را ترک کند و قراردادش با پرسپولیس مانع این جدایی نشود اما این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت. باشگاه از او خواست زمانی را که بدون قید و شرط می تواند در پرسپولیس را بمان در قرارداد لحاظ کند و سروش هم قرارداد را 6 ماهه امضا کرد.

حالا خبر می رسد پرسپولیس با این بازیکن به یک توافق پنهانی دست پیدا کرده و قرار است پرسپولیس به زودی این قرارداد را به شکل رسمی امضا کند. از اطراف باشگاه خبر می رسد توافق نهایی شده اما باز هم باید صبر کرد تا همه چیز به شکل رسمی به اطلاع رسانه ها برسد.

معمای لیست 18 نفره!
بد نیست نگاهی دوباره به لیست 18 نفره بزرگسال پرسپولیس بیاندازیم. اگر موضوع کمال و سروش را قطعی ببینیم در این لیست باید یک جای خالی وجود داشته باشد.

هم اکنون نام علیرضا بیرانوند ، بوژیدار رادوشویچ ، سید جلال حسینی ، حسین ماهینی ، محمد انصاری ، صادق محرمی ، محسن ربیع خواه ، فرشاد احمدزاده ، محسن مسلمان ، وحید امیری ، مهدی طارمی ، علی علیپور ، کمال کامیابی نیا ، سروش رفیعی ، گادوین منشا ، شجاع خلیل زاده و سامان نریمان جهان در این لیست دیده می شود و تنها یک جای خالی در لیست نفرات بزرگسال وجود دارد. این در حالی است که بحث حضور احمد نورالهی ، شایان مصلح ، احسان علوان زاده و البته  امید عالیشاه و سعید آقایی و .... در این لیست مطرح است. البته علوان زاده احتمالا به شکل قرضی به تیم دیگر خواهد رفت اما برای اضافه کردن بیش از یک بازیکن بزرگسال به این لیست باید نام بازیکنانی از این لیست حذف شود. در روزهای آینده سر و شکل این یارگیری برای سرخ های پرسپولیس بهتر ترسیم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.