۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 533988

آمل- وزیر کشور، در حکمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل را منصوب کرد

فرماندار ویژه آمل منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران گفت: وزیر کشور در حکمی «سید جعفر رسولی» را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب کرد.
یونسی گفت:در  حکم انتصاب فرماندار وِیژه آمل آمده است، که این انتصاب به پیشنهاد استاندار مازندران بوده و رسولی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شده است.
وی تصریح کرد: وزیرکشور در این حکم ابرازامیدواری کرد، با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.
علیرضا یونسی  افزود: که در روزهای آینده جلسه شورای اداری و آیین معارفه فرماندارجدید آمل در فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، «سیدجعفر رسولی» درحالی به عنوان بیست ویکمین فرماندار وسرپرست فرمانداری آمل پس از پیروزی انقلاب تاکنون منصوب شد که درسالهای گذشته دراین سمت معارفه شده بود.
رسولی از آزاده های دوران دفاع مقدس بوده که بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری آمل از جمله سوابق خدمتی او دیده می شود.
رسولی، جانشین " علیرضا یونسی رستمی" معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران می شود که 17 اسفندماه سال گذشته از سوی استاندارمازندران به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب شده بود.
شهرستان حدود403 هزار نفری آمل دارای پنج شهر وپنج بخش در تقسیمات کشوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.