امام جماعت مسجد الحرام طی سخنانی در مورد سفر اخیر "ترامپ" به عربستان و پس از آن به سرزمین های اشغالی با طرح ادعایی سخیف گفت: رئیس جمهور بزرگ آمریکا پس از سال ها قحط الرجالی به فرمان خداوند آمده است تا اسلام را یاری و سفر ناقص پیامبر از مسجدالحرام به مسجد الاقصی را کامل کند.

ترامپ فرستاده ای از جانب خداست تا سفر ناقص پیامبر از مسجد الحرام به مسجد الاقصی را کامل کند

اختصاصی قدس آنلاین- وهابیت سعودی از طریق فتواهای ضد اسلامی خود به جنگ علیه مسلمانان ادامه می دهد؛ به گونه ای که در جدیدترین فتوای عجیب این فرقه ضاله با اهانت به ذات الهی و رسول اکرم(ص) برای توجیه جنایات و خیانت های آل سعود ادعا شده است: معراج پیامبر نواقصی را داشته است که خداوند رئیس جمهور آمریکا را فرستاده است تا این نواقص را برطرف کند. "


"عادل بن سالم بن سعید الکلبانی" –امام جماعت سابق مسجد الحرام- طی سخنانی در مورد سفر اخیر "ترامپ"  به عربستان و پس از آن به سرزمین های اشغالی با طرح ادعاهایی سخیف می گوید: "من تعجب می کنم که چرا برخی از سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و از آنجا به اسرائیل انتقاد می کنند؛ گویی خداوند سفر از حجاز به فلسطین را حرام کرده است. "


کلبانی در ادامه می افزاید: "آیا هیچ مسلمانی انکار می کند که محمد(ص) معراج خود را با سفر از مسجد الحرام به مسجد الاقصی شروع کرد و بیشتر آنچه مسلمانان در مورد زندگی دنیا و آخرت می دانند از طریق این سفر است؟ گزافه نگفته ایم اگر بگوئیم که "دونالد ترامپ" فرستاده ای از جانب خداوند است تا این سفر را برای اتحاد مردم و تعالی اسلام و نیز ایجاد مودت میان بنی بشر کامل کند. "


این خطیب وهابی می گوید: "پادشاه عربستان با میزبانی این رئیس جمهور بزرگ آمریکا که پس از سال ها قحط الرجالی به فرمان خداوند آمده است تا اسلام را یاری کند، خدمت بزرگی را به اسلام، مسلمانان و تمام مردم دنیا انجام داده است. "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.