اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعمال سهمیه ۵ درصد ایثارگران موضوع ماده ۹۰ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره سهمیه ۵ درصد ایثارگران در آزمون سراسری منتشر شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعمال سهمیه ۵ درصد ایثارگران موضوع ماده ۹۰ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای ماده ۹۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مبنی بر ایجاد و اعمال سهمیه ۵ درصد برای جانبازان با جانبازی کمتر از ۲۵ درصد، همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه در آزمون مذکور، امکانی فراهم شده که داوطلبان واجد شرایط برای استفاده از این سهمیه بتوانند علاقمندی خود را اعلام کنند.

این داوطلبان باید از تاریخ ۱۸ خردادماه تا ۲۱ خردادماه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه‌ای که به این منظور منتشر خواهد شد نسبت به اعلام علاقه مندی و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.

بدیهی است اعمال سهمیه برای این دسته از داوطلبان پس از بررسی و تائید از سوی ارگان ذیربط صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.