۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
کد خبر: 534074

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

هزینه-فایده برای ۲۰۳۰

قدس/ عزت الله ضرغامی- رییس پیشین صدا و سیما- در صفحه توییترش درباره سند ۲۰۳۰ می نویسد: آیا تمکین نکردن به این سند موجب اعمال تحریم و از بین رفتن برخی منافع مردم می‌شد. «هزینه – فایده» این تصمیم به چه صورت بوده است؟

کارشکنی لندن با خرید اتمی ایران

مهر/  سفیر روسیه در تهران، در مصاحبه ای درباره قرارداد خرید ۹۵۰ تن اورانیوم غنی نشده توسط ایران از شرکت قزاق می گوید: این خرید تاکنون به علت مخالفت انگلستان به تعویق افتاده است، ما نمی دانیم  انگلیس به کدام بهانه مخالفت می کند، آمریکا با این خرید مخالفتی ندارد و امیدواریم طرفین لندن را راضی کنند.

شغل شغل شغل

باشگاه خبرنگاران/ ترامپ که پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره عربستان گفته بود: عربستان برای ما گاو شیرده است که هر وقت بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم در اولین توییت پس از بازگشت از عربستان نوشت: صدها میلیارد دلار را از خاورمیانه به آمریکا بازمی‌گردانیم که شغل، شغل و شغل خواهد بود.

گاف تازه ترامپ

ایسنا/ به نوشته نشریه میرور، در فیلم منتشر شده از نشست گروه هفت، هنگام سخنرانی نخست وزیر ایتالیا و در حالی که ترامپ خیلی جدی وانمود می کند که با دقت در حال گوش دادن است اما او گوشی ترجمه همزمان را کنار گذاشته است!

تنها کسی که نمی‌توانید بلاک کنید!

شفاف/ در میان میلیون‌ها کاربر فیسبوک در سراسر جهان، تنها یک نفر وجود دارد که هیچ کاربری نمی‌تواند او را بلاک کند. یک کاربر خارجی می‌گوید: از دست متن های زاکربرگ خسته شدم و تصمیم گرفتم او را بلاک کنم اما هرگز موفق نشدم. این کاربر توانسته همسر زاکربرگ و نیز اوباما را بلاک کند اما گویا زورش به زاکربرگ نرسیده است.  

درخواست پخش زنده

الف/ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای به علی لاریجانی- رئیس مجلس- درخواست کرد گفت‌وگوهای کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی سند ۲۰۳۰ پخش زنده شود.

برکناری یاسر

ایلنا/ پس از برکناری حمید میرزاده-رییس پیشین دانشگاه آزاد- با حکم دکتر ولایتی، یاسر هاشمی- فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی- نیز که ریاست دفتر هیئت امنای دانشگاه را برعهده داشت، برکنار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.