ساری- فرماندار ساری گفت: پس از بررسی تخلفات و وجود شواهد و قرائن مربوط هیأت اجرایی متقاعد به تایید انتخابات شورای شهر ساری نشده است.

هیأت اجرایی متقاعد به تایید انتخابات شورای شهر ساری نشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مجید حسین‌زادگان در ارتباط با ابطال انتخابات شورای شهر ساری اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات شکایت متعدد از کاندیدهای محترم و افکار عمومی مبنی بر تخلفات و بحث خرید و فروش آرا و مسائل از این دست مطرح بود.

وی تصریح کرد: هیأت اجرایی در این زمینه تشکیل جلسه داد و شکایت‌های مطرح شده را دسته‌بندی کرده که برخی از شکایت‌ها مربوط به تشابه اسمی و درصدی بالای از شکایت‌ها مربوط به خرید و فروش آرا و احیانا دخالت برخی از سازمان‌ها بود.

فرماندار ساری اضافه کرد: در نهایت پس از بررسی به عمل آمده اسناد و مدارکی مربوط به خرید و فروش آراء در اختیار قرار گرفت که در نهایت هیأت اجرایی متقاعد نشد که انتخابات شورای شهر ساری را در غالب شرح وظایف خوش تایید کند و پیشنهاد ابطال را به هیأت نظارت انتخابات اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: مردم استحضار داشته باشند این یک مرحله از رسیدگی است و شورای عالی نظارت این پیشنهاد ابطال را بررسی کرده و در صورت تایید به منزله ابطال انتخابات است و نتیجه را به مردم اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.