مدیرعامل باشگاه پیکان، گفت: اگر منشا تبدیل به منشا شد به خاطر 10 بازیکنی بود که کنارش بازی می‌کردند و ما امسال باید منشاهای دیگری بسازیم.

واکنش مدیرعامل باشگاه پیکان درباره جدایی منشا

به گزارش قدس آنلاین، محمود شیعی در خصوص سیاست باشگاه پیکان در حفظ بازیکنان فصل گذشته‌اش، گفت: خوشبختانه سال گذشته نتایج خوبی گرفتیم و این موضوع باعث شد تا یکسری بازیکن جوان به دوران بلوغ خود برسند و ما هم با سیاست حفظ بازیکنان جوان و ستاره‌هایمان دو اولویت برای خود تعریف کردیم و تا الان هم قرارداد آرمان قاسمی،‌ رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، محمدصادق بارانی و مرتضی آقاخان را تمدید کردیم. از طرفی هم بازیکنانی مثل ماهان رحمانی، حسین کریمی و ... در تیم حفظ شدند که با این موضوع می‌توانم بگویم شاکله فصل گذشته پیکان حفظ شده و با جذب بازیکنانی کارآمد و مدنظر امیدوار هستیم امسال فصل خوبی را داشته باشیم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: یکسری بازیکن جوان که سال گذشته در تیم ما بازی می‌ کردند نشان دادند که لیاقت زیادی دارند و می‌توانند در پیکان باقی بمانند مثل جوانانی همانند امیر روستایی که در تیم ملی جوانان در جام جهانی بازی کرد و دیگر عزیزانی که در تیم ما قابلیت‌های خود را نشان دادند. در تیم ما اگر منشا تبدیل به منشا شد به این دلیل بود که 10 بازیکن دیگر کنارش بودند و ما باید این کمک‌ها را به بازیکنان جوانمان انجام دهیم تا بتوانیم چند منشای دیگر بسازیم. مطمئناً وحدت رویه در تیم پیکان در بهترین شرایط است و امیدوارم به اهدافی که داریم برسیم.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه گفته می شود این باشگاه دچار بحران مالی است و حتی عنوان شده بود که به همین دلیل نمی‌توانید بازیکنانتان را حفظ کنید، افزود: این از آن حرف‌هاست، ما با تمدید قرارداد به بازیکنانمان نشان دادیم که هیچ گونه بحران مالی نداریم و اتفاقاً مسائل مالی از نقاط قوت باشگاه پیکان است که توانسته‌ایم رضایت نسبی بازیکنانمان را به دست بیاوریم. امسال هم با قدرت در زمینه جذب بازیکنان عمل خواهیم کرد و تأکید می‌کنم که خواسته‌های منطقی بازیکنان را اجابت می‌کنیم. خوشبختانه مشکل مالی نداریم و رو به جلو حرکت می کنیم.

شیعی در پاسخ به این سؤال که ‌آیا سقف قرارداد در باشگاه تعیین شده است، گفت: سقف خاصی نداریم ما مثل فصل گذشته به بازیکنانمان پرداختی دادیم چرا که بودجه باشگاه پیکان مشخص است و براساس آن حرکت می‌کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص شایعه تغییرات احتمالی در این باشگاه به دلیل تغییرات احتمالی در وزارت صنعت پس از انتخابات ریاست جمهوری، افزود: تا الان که چیزی در این باره نشنیده‌ام و ما با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم. ما بحث‌های مربوط به ورزش کارگری و حرفه‌ای‌مان را به خوبی جلو می‌بریم و بعید می‌دانم که این حرف‌ها صحت داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.