هافبک اسپانیایی منچسترسیتی خواهان جدایی از این تیم و خواهان بازگشت به فوتبال اسپانیا است.

لحظه شماری ستاره اسپانیایی برای جدایی از منچستر سیتی!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی بازیکنان زیادی را از دست داد و به نظر می‌رسد یک خانه تکانی اساسی را در این تیم شاهد باشیم. بعد از جدایی بازیکنانی همچون ناواس، کلیشی، زابالتا و کابایرو اکنون نولیتو عنوان کرد  که درخواست جدایی از منچسترسیتی را به سران این تیم داده است و می‌خواهد به فوتبال اسپانیا باز گردد.

او درباره این موضوع گفت‌:  من بی صبرانه منتظر این هستم که به فوتبال اسپانیا باز گردم. علاقه‌ام را به باشگاه اعلام کرده‌ام و حتی درخواست جدایی نیز داده‌ام و من امیدوار هستم که منچسترسیتی با این درخواست من موافقت کند تا از این تیم جدا شوم و به فوتبال اسپانیا باز گردم.

نولیتو در این فصل ۱۹ بار برای منچسترسیتی به میدان رفت و عملکرد چندان خوبی نداشت. او همچنین ۱۶ بار نیز پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا را بر تن کرده است و به نظر می‌رسد از تیم اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد.

او در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: فرق نمی‌کند که اتلتیکومادرید باشد یا سلتاویگو، فقط دوست دارم به فوتبال اسپانیا باز گردم و از لیگ برتر جدا شوم. مدیر برنامه‌هایم اعلام کرده است که از چند تیم پیشنهاد دارم و من هم بعد از جدایی از منچسترسیتی بهترین تیم را انتخاب خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.