قم- معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: در بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، ۲۵ هزار نفر از مردم قم رهسپار مرقد امام خمینی(ره) می شوند.

۲۵ هزار نفر از مردم قم رهسپار مرقد امام خمینی(ره) می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، احمد بیطرفان روز یکشنبه در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تالار امام جواد(ع) استانداری قم، عنوان کرد: سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم قم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کردند که امسال این تعداد دو برابر است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت اعزام ۲۵ هزار نفر به مراسم ارتحال در خرداد ماه سال جاری ۶۵۰ دستگاه اتوبوس نیاز است که در این باره تمهیدات لازم و هماهنگی با پایانه ها صورت گرفته است.

بیطرفان اظهار کرد:هماهنگی های لازم با قرارگاه شهید فهمیده انجام شد و جلسات پشتیبانی برای تامین پذیرایی افطاری و بسته های افطار و شام و آب معدنی برگزار شد.

عضو ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: امسال از ۷ استان زائران به مرقد اعزام می شوند و زائران عصر ۱۴ خرداد ماه در مرقد حاضر می شوند.

وی گفت:اعزام در ۱۲ نوبت و ۶۵۰ کاروان انجام می پذیرد و برای هر کاروان یک روحانی و یک مدیر در نظر گرفته شده است.

بی طرفان خاطرنشان کرد: ما به سبک کاروان های راهیان نور به اعزام زائران می پردازیم در این راستا ثبت نام ها نیز مسجد محور است و از افراد به صورت مجردی و هم خانوادگی ثبت نام به عمل می آید.

وی گفت: در ارزیابی های اولیه مشخص شد تاکنون ۷۵ درصد از ثبت نام ها انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم ادامه داد: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در حال انجام است و آمار قطعی زائران تا روز ۵ شنبه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.