بردسکن- امام جمعه برسکن بر هرچه بهتر با شکوه برگزار شدن مراسم ارتحال امام در شهرستان ها تاکید کرد.

مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان ها باید جبران کننده حضور گسترده مردم در مرقد امام راحل باشد

به گزارش قدس آنلاین امروز ظهر ،حجت الاسلام علی اصغر امینی  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد  این شهرستان که به ریاست فرماندار و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:  امسال با توجه به اینکه سالگرد امام راحل در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است و از شهرستان ها  اعزام کاروان ها را به مرقد امام نخواهیم داشت باید امسال مراسم باشکوه تری نسبت به سال های قبل برگزار شود که حضور گسترده مردم در مرقد امام را جبران کند.

امام جمعه بردسکن  عنوان کرد: برگزاری مراسمی در شان امام راحل در شهرستان ها می تواند سیلی محکمی  به  بدخواهان امام و کسانی که می خواهند خط امام را کمرنگ کنند باشد و در واقع حضور مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد نشان از پیوند عمیق ملت با ولایت است.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: اگرچه ۲۸ سال از ارتحال امام (ره) می گذرد اما مراسم سالگرد امام هرسال باشکوهتر از سال های قبل برگزار می شود که این مهم بیانگر عشق و ارادات مردم به امام (ره) است و هنوز که هنوز است امام در قلوب مردم جای دارد.

 امام جمعه بردسکن عنوان کرد: اگر چه امام راحل در بین ما نیست اما امروز جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه و خط امام (ره) است و توانسته کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت و  سکانداری کند.

وی  در بخش دیگری از مطالبش به  خلق حماسه ماندگار مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت:  مدیریت مقام معظم رهبری  و توصیه های  مراجع تقلید  در انتخابات مردم را به پای صندوق های اخذ رای کشاند و این حماسه زیبا و ماندگار را خلق کرد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه با مدیریت مجریان انتخابات و هیات های  اجرایی و نظارت هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان بردسکن رخ نداد که جای تقدیر از فرماندار شهرستان  دارد.

وی  اشاره به اینکه مردم شهرستان  اکثریت آراء را به رقیب دکتر روحانی دادند گفت:  آرای مردم بیانگر این است که دولتمردان در حوزه معیشتی،  اقتصادی و اشتغال مردم منطقه بیش از پیش گام بردارند.

وی از فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست  مطالبات واقعی مردم را پی گیری کنند  و با مردم همراه باشند.

حجت الاسلام امینی  اظهارداشت: متاسفانه  عده ایی از حامیان و طرفداران دکتر روحانی  سخنان خود را با آشفتگی و عصبانی بیان می کنند و در مقابل مردم جبهه گیری می کنند و مطالبات واقعی مردم را جز مطالبات کاذب قرار می دهند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.