مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۶۲۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

۶۰۰ مددجوی کمیته امداد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این خبر ابراز کرد: این گروه از زائران در قالب دو کاروان از استان‌های آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان و مرکزی در قالب طرح «معین الضعفاء»، میهمان حرم مطهر و نورانی علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

وی تصریح کرد: این گروه از زائران ضمن زیارت مضجع منور امام رضا(ع) و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی، یک وعده میهمان خوان با برکت امام مهربانی‌ها شدند.

خاکسار قهرودی به طرح «مهر درخشان رضوی» اشاره و ابراز کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در قالب این طرح به کمک و همکاری ارگان‌های امدادرسان همچون کمیته‌امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران، نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف و خیریه‌های معتبر مردم نهاد افرادی را که به سبب مشکلات مالی تا کنون توفیق تشرف به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را نداشتند شناسایی و زمینه سفر آن‌ها را به آستان کبریایی این امام رئوف فراهم می کند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: این معاونت تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی‌ و ارائه خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به محرومان و نیازمندان زمینه سفر آسان و راحت آنها را به حرم مطهر رضوی فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.