حجت‌الاسلام قرائتی گفت: هر نوع قرارداد نفتی، علمی، سیاسی و فرهنگی که موجب نفوذ کفار بر مسلمانان شود؛ ممنوع است، مانند حذف مطالب سیاسی و مذهبی از کتب درسی.

حذف موضوعات مذهبی از کتاب‌های درسی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام محسن قرائتی در نخستین برنامه «درس‌هایی از قرآن»، در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه خداوند هرگز اجازه نمی‌دهد کفار راه نفوذ به مسلمانان داشته باشند، اظهار داشت: عربستان سعودی از آمریکا اسحله خریداری می‌کند، مشکل خرید اسلحه نیست، مشکل جایی است که با خرید آن سلاح کارشناس و سرباز نظامی وارد کشور خریدار می‌شود و در نتیجه راه نفوذ دشمن به واسطه آن اسحله باز می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: امام راحل به هیچ آیت‌اللهی لقب رهبری ندادند، اما درباره حسین فهمیده فرمودند که «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر خود می‌بندد و زیر تانک می‌رود...»، بنابراین دشمن روی این موضوع حساسیت نشان داد.

وی تصریح کرد: شنیده شد که کفار از مسلمانان امضاء گرفتند تا موضوع حسین فهمیده از کتب درسی حذف شود، در حالی که هر نوع قرارداد نفتی، علمی، سیاسی و فرهنگی که موجب نفوذ کفار بر مسلمانان شود، ممنوع است.

حجت الاسلام قرائتی با تأکید بر اینکه استفاده واقعی از قرآن عمل به آن است، خاطرنشان کرد: قرآن تنها یک کتاب مقدس نیست که روی طاقچه نگهداری شود، سرسفره‌ عقد عروس و داماد باشد، با آن استخاره گرفت، بلکه تمام زندگی ما در این کتاب است؛ قرآن کریم ده‌ها هزار رساله دکتری، سبک و دستورالعمل زندگی است.

وی عنوان کرد: با توجه به این دستور قرآنی که رهبران کفر را باید کشت، امام دستور دادند که سلمان رُشدی را باید کشت زیرا ممکن بود آن شخص مرتد،  روی دانشجویان، جوانان و سایر مردم اثر بگذارد.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به هدایت قرآنی گفت: چنانچه ظرف وجودی ما بالا باشد با شنیدن یا خواندن حتی یک آیه قرآن راه خود را پیدا می‌کنیم، در غیر این‌ صورت هرچه قرآن را بخوانیم یا بشنویم نقشی در زندگی ما ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.