خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

لحظه سرنوشت ساز

ایرنا/ ماکرون- رئیس جمهور فرانسه- لحظه دست دادنش با ترامپ در حاشیه نشست ناتو را لحظه سرنوشت ساز خواند و گفت که هدفش از اینگونه دست دادن این بوده که به او گوشزد کند رئیس جمهور فرانسه آدم مطیعی نیست.

تحقیر عباس

خبرگزاری دانشجو/ «دونالد ترامپ» - رئیس‌جمهور آمریکا- در سفر کوتاهش به بیت‌لحم و در دیدار با «محمود عباس» - رئیس تشکیلات خودگردان- بر سر او فریاد کشید و گفت: من را در واشنگتن فریب دادی و گفتی به صلح متعهد هستی، اما اینجا اسرائیلی‌ها به من نشان دادند که چگونه در تحریک فلسطینی‌ها دست داری.

راز نور قرمز طبقه دوم کاخ سفید 

ایرنا/ خبرگزاری رویترز نوشت: تابش نور عجیب قرمز رنگ در طبقه دوم کاخ سفید بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و برخی آن را به ارتباط ترامپ و مسکو پیوند زده اند و شماری دیگر آن را دستاویز انتقاد از سیاست های ترامپ قرار داده اند.

توییت نکن

ایرنا/ به گزارش سی ان ان، ریک سنتورم- سناتور جمهوریخواه آمریکا- با مثبت ارزیابی کردن دوری ۹ روزه ترامپ از توییتر در جریان سفر بین المللی اش، گفت: اگر ترامپ از توییت کردن به دور باشد، می تواند امیدوارانه یک رئیس جمهور بماند.

واکنش دانش آموزان به "رایان"

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش ای بی سی، دانش آموزان کلاس هشتم یک مدرسه در آمریکا در پایان بازدید از کنگره حاضر نشدند با پال رایان- رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان- عکس یادگاری بیندازند. آنها علت این کارشان را حمایت رایان از سیاست های ترامپ بیان کردند.

توپ در زمین نویسندگان خبرهای ساختگی

ایسنا/ ترامپ پس از بازگشت از اولین سفر خارجی اش، در رسیدگی به اتهامات علیه دامادش در ارتباط محرمانه با روسیه، در توییتی همه اتهامات را دروغ های ساختگی خواند که ساخته دست نویسندگان خبرهای جعلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.