۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: 534457

منابع نزدیک به علی اکبر ناطق نوری می گویند او علاوه بر استعفا از ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، درخواست کرده در دوره جدید، به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز منصوب نگردد.

ناطق نوری در آستانه ترک تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت خبری «پایش»، ناطق نوری دو هفته قبل از سمت خود به عنوان رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری استعفا داد.

او علاوه بر استعفا از این سمت، تولیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان را نیز که بر عهده داشت واگذار کرده تا در یک انزوای خودخواسته به زادگاهش شهرستان نور نقل مکان کند.
خبرنگار «پایش» امروز اطلاع یافت که ناطق نوری، در آستانه ترک تهران و رفتن و به شهرستان نور است.
او پیش از این علاوه بر استعفا از تمامی سمت هایش، درخواست کرده تا در دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نیز به عنوان عضو منصوب نگردد. او هم اکنون عضو حقیقی مجمع تشخیص است.
پیش بینی می شود در روزهای آینده رئیس و اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب گردند. از آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان جدیترین گزینه ریاست مجمع یاد می شود.

ناطق نوری چند روز قبل  درباره علت کناره گیری خود از مسئولیت دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، گفت: این یک واقعیت است که  تعارض حقیقی بین فعالیت سیاسی افراد در موقعیت های انتسابی  به رهبری و حفظ جایگاه دفتر ایشان وجود دارد که علی القاعده می بایست مبرای از گرایشات متداول سیاسی باشد، لذا این طبیعی بود که این تصمیم را بگیرم که هم نسبت به تحولات جامعه بی تفاوت نباشم و با دست باز تر بتوانم حرکت کنم  و هم اینطور نباشد که رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص  را در اذهان فراهم کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.