اصفهان- رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: شورای عالی برند شهری به منظور تعریف برند شهری به ریاست استاندار اصفهان در اتاق بازرگانی تشکیل جلسه داده و پس از ماه‌ها تلاش، این نام و نشان به‌ زودی رونمایی خواهد شد.

برند شهری اصفهان آماده رونمایی است/ لزوم تسریع در تکمیل قطار پرسرعت اصفهان-تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره با افزایش قابل‌ توجه گردشگران خارجی در استان اصفهان در سال جدید اظهار کرد: باور بخش خصوصی کمک به توسعه گردشگری در استان اصفهان است، اما این توسعه نیازمند فراهمم ساختن زیرساخت‌های مناسب است.

وی افزود: در اصفهان دستگاه‌های متولی گردشگری نظیر شهرداری، شورای شهر، استانداری و سازمان میراث فرهنگی همکاری مناسبی با اتاق بازرگانی داشته و این اتفاق مبارکی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح بزرگ قطار سریع‌السیر اصفهان، قم و تهران یکی از مهم‌ترین خواسته‌های بخش خصوصی استان اصفهان به‌ منظور توسعه گردشگری است.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان همچنین بیان کرد: اصفهان برای جذب گردشگر بیشتر نیاز به هتل‌های مناسب دارد و ما با اعتقاد به اینکه هتل‌سازی وظیفه دولت نیست، معتقدیم با سودهای بالای تسهیلات، ساختن هتل صرفه نداشته و این فعالیت با توجیه اقتصادی همراه نیست.

سهل‌آبادی در پاسخ به سؤالی در رابطه با اقدامات صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی به‌ منظور بهبود گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: شورای عالی برند شهری به‌ منظور تعریف برند شهری به ریاست استاندار اصفهان در اتاق بازرگانی تشکیل جلسه داده و پس از ماه‌ها تلاش، این نام و نشان برای معرفی هر چه‌ بهتر اصفهان در سطح جهان آماده شده است و به‌ زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.