سرمربی العین از کسب پیروزی پر گل برابر تیم فوتبال استقلال گفت که انتظار برد پرگل را نداشته است.

سرمربی العین: انتظار نداشتم ۶ گل به استقلال بزنیم

به گزارش قدس آنلاین، این تیم اماراتی موفق شد در یک دیدار باور نکردنی و برتر ۶ بر یک استقلال ایران را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابد. زوران مامیچ بعد از مسابقه در نشست خبری گفت‌: فکر می‌کنم که همه نمایش زیبا و باور نکردنی ما را بعد از این بازی ستایش کنند. ما در حمله فوق‌العاده‌ خوب ظاهر شدیم ولی واقعا انتظارش را نداشتم که شش گل به حریف خودمان بزنیم.

وی ‌اضافه کرد: بازیکنانم امشب بهترین نمایش فصل خودشان را ارائه دادند و اگر در باقی دیدارها هم همین طور بازی کنیم مطمئن هستم که تیمی قادر نخواهد بود ما را شکست دهد. برابر هوادارانمان توانستیم جشن صعود بگیریم و این یک افتخار بزرگ برای ما بود.

لی میونگ جو کره ای که در بازی برابر استقلال توانست یک گل به ثمر برساند و  یک پاس گل نیز برای هم تیمی خود فراهم کند آخرین دیدار خود را برای این تیم اماراتی برگزار کرد و او باید به دلیل سرباز بودن به کشورش بازگردد و برای تیم های کره ای بازی کند.

در همین رابطه مامیچ گفت: خیلی ناراحت هستیم که دیگر او را در اختیار نداریم با این حال به قانون کره احترام می گذاریم و و برای این بازیکن آرزوی موفقیت داریم.

به ‌این‌ ترتیب دو تیم العین امارات و الاهلی عربستان به عنوان دو تیم نخست غرب آسیا، راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند و تکلیف بقیه دیدارها هم امشب و فردا (چهارشنبه)  مشخص  می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.