سخنگوی دولت با اشاره به میزان نرخ تورم در اردیبهشت ۹۶ تصریح کرد: تورم در اردیبهشت ماه ۷.۱ بوده است.

برخی واژگان مثل مهندسی انتخابات قطعاً سخن درستی نیست/ تورم در اردیبهشت ماه ۷.۱ بود

   به گزارش «قدس آنلاین»، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه ۹ خرداد) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران اظهار داشت: تا تاریخ ۹۶/۳/۹ مبلغ ۱ میلیون و ۹۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که ارزش آن ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان است.

وی افزود:  از این رقم، ۱ میلیارد و ۲۹۸ هزار پرداخت شده است و ۱ هزار ۲۷۵ میلیارد تومان باقی مانده که برنامه ریزی شده تا با سرعت آن را پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت گفت: پیش بینی ما خرید ۱۱ میلیون تن گندم برای سال ۹۶ است که ارزش آن نیز ۱۵ میلیارد و ۲۵۲ هزار تومان است. در هیئت دولت تصویب شده است که، ۸ هزار میلیارد تومان از این رقم را از خزانه پرداخت کنیم و ۳ هزار میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شود. بقیه آن را نیز شرکت بازرگانی دولتی پرداخت می‌کند.

نوبخت تاکید کرد: تلاش داردیم در سال ۹۶ در جهت صادرات گندم حرکت کنیم.

وی با اشاره به میزان نرخ تورم در اردیبهشت ۹۶ تصریح کرد: تورم در اردیبهشت ماه ۷.۱ بوده است.

سخنگوی دولت درباره در برخی اظهارات مبنی بر حلال و حرام بودن رای مردم، تصریح کرد: ما نسبت به گفته دیگران پاسخ نمی‌دهیم و ما در سیاست‌های دولت مسئولیت پذیر و پاسخگو هستیم.

نوبخت ادامه داد: سیاست دولت این است که آرای همه ملت بدون تقسیم بندی برای ما عزیز است. چه کسانی که به دکتر روحانی رای دادند و چه کسانی که به ایشان رای ندادند، ما نیازمند همکاری همه مردم از جمله آن ۱۶ میلیون نفر هستیم و فرقی بین آنان قائل نیستیم و دولت مصمم است ضمن احترام به ۱۶ میلیون و خواسته‌های‌شان، از توانمندی آنها استفاده کند.

وی افزود: مطرح کردن برخی واژگان مثل مهندسی انتخابات قطعاً سخن درستی نیست، قطعاً شورای نگهبان در وقت معین نظر قطعی خود را اعلام می‌کند.

این خبر درحال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.