۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 534610

پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از باخت سنگین به العین گفت: علیرضا منصوریان نیاز به دستیاران قدرتمندتر دارد.

ماجدی: دستیاران منصوریان باید تغییر کنند

به گزارش قدس آنلاین، میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر، در خصوص شکست ۶ بر یک استقلال برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هرگز پیش بینی نمی کردم چنین نتیجه ای رقم بخورد. من بارها گفته بودم که شرایط استقلال با العین بسیار متفاوت است. حضور مگویان در پست غیرتخصصی برای همه جای سئوال داشت که چرا این بازیکن باید در جایی قرار بگیرد که هیچ کارایی برای آبی پوشان نداشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دیدار به یک نکته اساسی رسیدیم و آن هم این است که چقدر خریدهای بازیکنان خارجی شاغل در ایران با تیم های عربی متفاوت است. اعتقاد دارم آنها خوب هزینه می کنند و بازیکنان بزرگ می گیرند، اما ما تنها به دنبال آوردن بازیکن خارجی هستیم تا هواداران را آرام کنیم و بگوییم که ما هم بازیکنان خارجی به ایران می آوریم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه تیم های ایرانی هیچ کدام برای لیگ قهرمانان بسته نشده اند و تنها به فکر موفقیت در لیگ داخلی هستند. آنها با همین نفرات به مصاف تیم های قدرتمند عربی می روند و در پایان هم با شکست از دور مسابقه حذف می شوند.

ماجدی در ادامه افزود: شکست استقلال برابر العین دقیقا مشابه شکست تیم ملی جوانان برابر پرتغال بود. نه استقلال و نه تیم ملی جوانان هیچ کدام برنامه ای برای مهار حریف نداشتند و به قول فوتبالی ها دفاع چندلایه ای برای محافظت از نتیجه را به وجود نیاوردند. بازی که استقلال برابر العین انجام داد انگار این را به ما می گفت که آبی پوشان فقط آمده بودند که حضور داشته باشند. البته در این چند روز سطح توقعات مردم هم با مصاحبه های مسئولان استقلال بالا رفته بود و آنها می توانستند به گونه ای صحبت کنند که مردم متوقع نباشند تیم به دور بعد صعود کند.

وی افزود: در طول این چند سال چنین شکستی را از استقلال در لیگ قهرمانان ندیده بودم و این مایه تاسف برای فوتبال ایران بود. خود من چندین بار آمدم تا تلویزیون را خاموش کنم اما باز امید داشتم که شاید استقلال بتواند به گل دست پیدا کند. اعتقاد دارم دیشب شب سختی برای طرفداران استقلال بود و آنها ضربه بدی از این شکست خوردند.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که بعد از این باخت انتقادات زیادی از علیرضا منصوریان سرمربی استقلال صورت گرفته است، گفت: نباید مثل ابر بهاری باشیم . نباید زمانی که یک مربی می برد او را بزرگترین مربی دنیا بدانیم و زمانی که شکست می خورد خواستار برکناری او شویم. باید بپذیریم با چنین شرایطی استقلال عملکرد خوبی در طول فصل داشت، اما اعتقاد دارم افرادی که کنار سرمربی هستند باید عوض شوند و نفراتی قدرتمند و آگاه در کنار منصوریان قرار بگیرند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال به یک تغییر اساسی نیازمند است و باید این تیم برای فصل های دیگر از هر لحاظ متحول شود تا بتوانیم شاهد یک تیم پرقدرت هم در لیگ داخلی و هم در لیگ قهرمانان فصل آینده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.