مشهد- ۴۰۰ زائر که توسط یک شرکت غیرمجاز از مشهد به سفر عتبات عالیات مشرف شدند در نجف سرگردانند و این شرکت در حال حاضر پاسخگوی مسافران و خانواده آنان نیست.

۴۰۰ زائر مشهدی در نجف سرگردانند/ زائران برای برگشت به کشور باید خودشان اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌اکنون خانواده‌های این زائران به سازمان حج و زیارت استان مراجعه کردند و نسبت به وضعیت آنها نگران هستند.

عباس خداشناس افزود: این زائران باید روز شنبه هفته جاری به مشهد باز می‌گشتند اما شرکت غیرمجاز «نورالحسین» به این زائران پاسخگو نبوده و از آن روز در هتل اقامت دارند، اما امروز هتل نیز اعلام کرده در صورت عدم تسویه حساب اقدام به بیرون کردن زائران می‌کند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان گفت: احتمالا باید خود این زائران نسبت به بازگشت به کشور اقدام کنند و شرکت مربوطه پاسخگو نیست.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این زائران توسط یک شرکت غیرمجاز اقدام به سفر کردند سازمان حج و زیارت نمی‌تواند از طریق قانونی اقدامی را برای آنها انجام دهد و خانواده این زائران باید از طریق شکایت به دادگستری پیگیر وضعیت‌شان شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۴ شرکت غیرمجاز زیارتی در مشهد طی یک سال گذشته پلمب شدند و مردم نیز باید نسبت به اعزام توسط این شرکت‌ها هشیار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.