مدافع تراکتورسازی در لیگ شانزدهم از هواداران این تیم رخصت طلبید و اعلام کرد با مسئولان باشگاه به توافق نرسیده است.

مدافع تراکتورسازی: با باشگاه توافق نکردم، هواداران رخصت!

به گزارش قدس آنلاین، خالد شفیعی درباره جلسه روز گذشته‌اش با مسئولان تراکتورسازی که به توافق نهایی منجر نشد اظهار داشت:‌«من در 24 ساعت گذشته صحبت‌های زیادی با مسئولان تراکتورسازی انجام دادم اما توافق حاصل نشد. موضوع از این قرار است که سر هیچ کدام از آیتم‌هایی که بحث داشتیم به توافق نرسیدیم.»

وی ادامه داد: «من 3 سال خوب در تبریز داشتم. هواداران تراکتورسازی در این مدت برای من سنگ تمام گذاشتند و به قدری محبت داشتند که نمی‌دانم این الطاف را چطور جبران کنم. اما دوست دارم هواداران فهیم و بافرهنگ تراکتورسازی بدانند اگر تا امروز با هیچ تیمی مذاکره نکردم و منتظر تراکتور ماندم، فقط به عشق این هواداران بود. با توجه به شرایطی که تراکتورسازی داشت، دوست داشتم بمانم و کمک کنم اما چه کنم که شرایط برایم سخت شده است.»

مدافع تراکتورسازی همچنین گفت: «اولویتم را برای فصل هفدهم لیگ برتر تراکتورسازی قرار دادم اما در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم به هیچ توافقی نرسیدیم. من از سال‌های قبل مبالغی طلبکار هستم و هنوز درصدی از پول لیگ شانزدهم را نیز نگرفته‌ام. با این شرایط دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و امیدوارم هواداران نیز شرایط را درک کنند.»

شفیعی درباره مقصد فصل آینده‌اش افزود: «از چند تیم پیشنهادهایی را دریافت کرده‌ام و ظرف 48 ساعت آینده تیم جدیدم را معرفی می‌کنم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.