خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

واکنش وزیر قطری به سعودی ها

فارس/ محمدبن عبدالرحمن- وزیر خارجه قطر- هجمه رسانه های سعودی را با کلامی از امام علی(ع) این گونه در صفحه توییتر خودش پاسخ داد: هر زخمی درمان دارد اما بدخلقی درمان ندارد.

نامه به خاتمی درباره پشت پرده فهرست امید

دیده بان ایران/ حجت السلام منتجب نیا- قائم مقام حزب اعتماد ملی - در انتقاد به ترکیب لیست امید تهران در انتخابات شوراها می گوید: خاتمی را زیر فشار گذاشتند تا لیست را تایید کند. او با بیان این که پیشتر به رئیس دولت اصلاحات نامه نوشته و درباره این فهرست هشدار داده، می گوید: همان ها که لیست را بستند می خواهند شهردار خودشان را به شورا تحمیل کنند.

آموزش و پرورش پذیرفت

جام نیوز/ محی‌الدین بهرام محمدیان- رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی- گفت: تصویری که در کتاب درسی پایه دهم وجود دارد، خطای انسانی است و با سند ۲۰۳۰ ارتباط ندارد. تصویر مورد مناقشه، عکسی از دیوید بکهام- فوتبالیست بازنشسته انگلیسی- با یک خالکوبی مستهجن بر روی دست و بازوی وی است.

هدیه بزرگ تر شمالی ها

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی با اشاره به اراده کیم جونگ اون-رهبر کره شمالی- برای توسعه برنامه موشکی به نقل از وی نوشت: پیونگ یانگ برای دفاع از خودش رو در روی آمریکا موشک های پیشرفته تری می سازد و بزودی هدیه بزرگ تری برای آنها آماده می کند.

راز شکست انتخاباتی

رویداد۲۴ / تقی آزاد- جامعه شناس- در مصاحبه ای در تشریح ریشه های شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهور گفت: اصولگرایان به جای اینکه بازی اصول‌گرایی را انجام دهند، بازی اصلاحطلبی را پیشه کردند و در انتخابات شکست خوردند.

طلاق در ماه رمضان

ایلنا/ به گزارش صدای افغان، دادگاه فلسطین طلاق در ماه رمضان را ممنوع کرد و علت آن را تأثیر گرسنگی دراز مدت بر این تصمیم اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.