شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیمه اول دیدار برگشت برابر لخویا قطر را با برتری به پایان بردند تا برای صعود یک نیمه فاصله داشته باشند.

پرسپولیس نیمه اول را از لخویا برد/ طارمی به حریف پاس گل داد!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و لخویا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه السد شهر دوحه آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سفیدپوشان ایران به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی و پیراهن سفید به میدان رفت.

هر چند بازی در ورزشگاه خانگی لخویا برگزار می شد اما تماشاگران استقبال سردی از این دیدار داشتند و اکثر سکوها خالی بود. با این حال تیم لخویا دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد آغاز کرد.

تیم سرخپوش میزبان تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول به گل برسد اما در دقیقه ۲۳ این پرسپولیس بود که روی فرصت طلبی مهدی طارمی توانست به گل برتری برسد. در این صحنه کار خوب وحید امیری توپ را به طارمی رساند و او با عبور از مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد و درحالی که قصد داشت توپ را برای امیری ارسال کند چیکو فلورز به اشتباه دروازه لخویا را باز کرد. 

در ادامه پرسپولیس چشم به ضد حملات داشت و تیم لخویا برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد اما تلاش تیم میزبان ثمری نداشت و در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.