سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جنگ بزرگی را با برد به پایان بردیم و خوشحالم تیم صعود کننده بودیم.

برانکو: جنگ بزرگی را بردیم و صعود کردیم/ دفاع نکردیم پرس انجام دادیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویج پس از پایان بازی با لخویا که با برتری یک بر صفر تیمش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه بود گفت: ابتدا باید به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها خیلی زحمت کشیدند. ما جنگ بزرگی را بردیم. لخویا هم فرصت زیادی داشت اما خوشحالم تیمی که به رده بالاتر صعود کرد پرسپولیس بود.

وی در مورد اینکه فکر می کردید این دیدار برای شما آسان باشد گفت: همانطور که قبلا گفته بودم می دانستیم که برابر لخویا کار آسانی پیش رو نداریم. این تیم زهردار است و برای صعود به مصاف ما آمد اما تیم ما نمایش خوبی داشت و توانست به برتری برسد. بازهم تاکید می کنم که لخویا یکی از بهترین تیم های آسیاست.

برانکو ادامه داد: وقتی العربی وارد زمین شد می دانستیم که با حضور این مهاجم زهردار کار ما بسیار سخت خواهد شد اما بازیکنانم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و یک صعود بزرگ را رقم بزنند.

وی افزود: دفاع کردن برابر لخویا کار راحتی نیست. البته ما دفاع نکردیم و به دنبال پرس حریف بودیم. می خواستیم وقتی صاحب توپ می شویم به سرعت توپ را به محوطه جریمه حریف انتقال دهیم و موقعیت گل خلق کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد لخویا سرحال نبود گفت: با نظر شما مخالف هستم چرا که لخویا تیم خوبی است اما مقابل پرسپولیس بازی کردن کار آسانی نیست. پرسپولیس بهترین تیم ایران و قهرمان لیگ برتر است و نمایش خوبی ارائه کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.