۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
کد خبر: 534820

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد.

مهدی طارمی پس از صعود پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی در پایان این بازی گفت: موقعیت هایی داشتیم که بتوانیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما همین که توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم خدا را شکر می کنیم و خوشحالم از اینکه توانستیم هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ای که از قبل داشتیم هدف اول ما این بود که از حریف گل نخوردیم. این خواسته مربیان بود و خدا را شکر توانستیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم. حالا باید برای ادامه مسابقات حاضر شویم. هدف ما رسیدن به فینال است و در این راه تلاش خواهیم کرد.

طارمی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در ادامه مسابقات باقی بماند گفت: ما قهرمان ایران هستیم و از بقیه تیم ها بالاتر بودیم که توانستیم قهرمان شویم. سایر تیم های ایرانی هم نمایش خوبی داشتند اما نتوانستند صعود کنند. ما از اول هم هدفمان صعود به فینال بود و در این راستا تلاش خواهیم کرد. از این به بعد چشم همه ایرانی ها به پرسپولیس است. 

این بازیکن در پاسخ به پرسش دیگری که عنوان کرد شما می خواهید به فینال آسیا برسید اما تیم های شرق آسیا سرمایه گذاری زیادی کرده اند گفت: درست است که تیم های چینی پول زیادی خرج کرده اند اما این دلیل نمی شود که با هزینه بالا تیمی بتواند قهرمان شود. ما تیم خوبی هستیم و فوتبال را هم نمی شود پیش بینی کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.