۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 534950

مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: حضور دروازه‌بان استقلال در جمع زردپوشان اصفهانی شایعه‌ای بیش نیست.

واکنش به حضور سیدمهدی رحمتی در سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی رمضانی در مورد شایعه حضور مهدی رحمتی در سپاهان گفت: طبق آخرین مذاکرات انجام شده چند روز پیش قراردادمان را با لی‌ اولیویرا تمدید کردیم. ضمن اینکه مهدی امینی گلر دوم ماست. بنابراین حضور دروازه‌بان سپاهان در اصفهان صحت ندارد.

وی در مورد آخرین وضعیت حاج‌صفی افزود: بابت احسان نگرانی نداریم و او اگر از یک تیم تاپ خارجی پیشنهاد نداشته باشد قراردادش را با سپاهان تمدید کرده و به غیر از این تیم جایی نخواهد رفت.

رمضانی در مورد وضعیت بازیکنانی نظیر نویدکیا و کولی‌بالی یادآور شد: اقدامات لازم برای تمدید قرارداد با عمده بازیکنان سپاهان به جز آنها که در لیست خروج بودند، انجام شده و بسیاری از آنها آماده تمدید قرارداد هستند. باید صبر کرد تا در این خصوص توافقات لازم انجام شود. 

مدیر رسانه‌ای سپاهان در مورد آخرین وضعیت رضا میرزایی و پیشنهاد یک باشگاه سوئدی به این بازیکن گفت: در این خصوص هیچ چیزی مشخص نیست و تا یکی دو روز آینده تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت جباروف یادآور شد: طبق آخرین اطلاعی که دارم وکیل این بازیکن با مدیر عامل سپاهان تماس گرفته و اعلام کرده که این بازیکن آماده مذاکره با باشگاه اصفهانی است.

رمضانی در پایان یادآور شد: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات همچنان سیاست «نه تائید و نه تکذیب» است و تا مذاکرات قطعی نشود نام هیچ بازیکنی را نخواهیم آورد. در هر صورت امیدوارم بتوانیم سیمای سپاهان را در فصل جدید به یک سیمای قدرتمند تبدیل کرده تا بتوانیم مانند گذشته‌ای نه چندان دور دوباره در جمع مدعیان قرار بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.