ساری- رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا ۱۵ خرداد خبر داد.

محدودیت های ترافیکی تا ۱۵ خرداد در جاده های مازندران اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا روز سه شنبه ۱۶ خرداد در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا ۶ صبح روز سه شنبه ۱۶ خرداد از محورهای چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا  ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد همه تریلرهادر محور هراز ممنوع  است، افزود: تردد کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز، فردا، یکشنبه و دوشنبه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز دوشنبه ۱۵ خردادماه از مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ،تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور سوادکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا  ۲۴ پنج شنبه و جمعه و از ساعت ۸ صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.