رشت- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تهیه و تنظیم سند راهبرد فرهنگی استان با هدف زمینه سازی برای کاهش آسیب های اجتماعی در گیلان خبر داد.

سند راهبرد فرهنگی استان گیلان تهیه می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علیرضا امیرتیموری در این باره اظهار کرد: سند راهبرد فرهنگی گیلان توسط معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد استان آماده شده که مراحل پایانی آن در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی و گسترش آن در بین نسل جوان از جمله مهمترین برنامه های دشمن است، تصریح کرد: متأسفانه این آسیب ها در لایه های پائین جامعه در حال ترویج است و ما باید در دانشگاهها بتوانیم به عنوان فضایی که دانشجویان در آن به مدت حداکثر ۱۸ ساعت در هفته حضور دارند، برنامه های کلان و دراز مدتی را  به عنوان نقشه راه فرهنگی تدوین کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ادامه داد: در همین راستا سند راهبرد فرهنگی استان با استفاده از برنامه ها و بسته های فرهنگی تاثیرگذار و مناسب، تلاش می کند تا بر اساس یک برنامه مدون فرهنگی حرکت کرده و زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در گیلان شود.

امیرتیموری تآکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب نیز تأکید زیادی بر روی مسائل فرهنگی دارند، قشر دانشگاهی و فرهنگیان گیلان نیز در همین راستا قدم برداشته و در مقابل هجمه های دشمنان انقلاب ایستادگی کرده و هرگز اجازه نخواهند داد تا این جوانان و افراد نالایق تازه به دوران رسیده تهدیدی برای کشورمان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.