قزوین- با حضور مسؤولان استانی و شهری لاین شرقی جاده سلامت با اعتبار یک میلیارد تومانی افتتاح شد.

لاین شرقی جاده سلامت در قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، لاین شرقی جاده سلامت با حضور مسؤولان استانی از جمله داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهرداری قزوین و جمعی از مدیران شهری صبح امروز افتتاح شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین در این مراسم اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین از جمله لاین شرقی جاده سلامت در راستای شعاری بهره‌برداری از چند پروژه در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام شده است.

کیومرث فدائی‌فر افزود: امروز لاین شرقی جاده سلامت به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی لاین غربی این جاده آغاز شده است.

وی عنوان کرد: لاین شرقی جاده سلامت با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و ضلع غربی این جاده هم در سال جاری زیرسازی و آسفالت آن انجام می‌شود که میزان اعتبار آن در بودجه سال جاری، 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده که در 6 ماه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین یادآور شد: چهار کیلومتر طول مسیر لاین شرقی جاده سلامت، 17 کیلومتر مربع آسفالت و سه ایستگاه استراحتگاه که هر ایستگاه پنج نیمکت وجود دارد.

فدائی‌فر ادامه داد: در طول مسیر لاین شرقی جاده سلامت هفت سطل زباله قرار دارد و همچنین دو ست ورزشی 12 نفره در ابتدا و انتهای این مسیر موجود است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در مسیر جاده سلامت 11 عدد تابلوی تبلیغی فرهنگی و ورزشی قرار دارد و به شهروندان قزوینی مطالب مهمی در راستای افزایش نشاط و شادابی یادآور می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال ارتقای سطح سلامت شهروندان قزوین است، مطرح کرد: با تحقق این مهم می‌توان شهری با مردمی شاداب و سلامتی داشت.

فدائی‌فر تصریح کرد: شهروندان قزوینی با بهره‌برداری از لاین شرقی جاده سلامت می‌توانند نشاط و شادابی خود را افزایش دهند و این مهم در ایجاد خانواده‌های سالم در سطح جامعه بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با همدلی و اتحادی که بین مدیران شهری وجوددارد شاهد افتتاح پروژه‌هایی موفقی در سطح شهر قزوین هستیم که امیدواریم این همکاری هر روز ارتقا یابد تا شاهد موفقیت‌های چشمگیری در سطح شهر قزوین باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.