مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

آخرین وضعیت جوی کشور/ جوی آرام در جاده‌های کشور

  به گزارش «قدس آنلاین»،  در حال حاضر گزارشی از بارش باران و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور دریافت نشده است و راه‌های کشور از وضعیت جوی آرام برخوردار هستند.

گرد و خاک همراه با کاهش دید نیز در اکثر محورهای استان خوزستان گزارش شده است.

ترافیک نیز در محورهای کرج_چالوس (از میدان امیرکبیر تا تونل۵)، هراز (از آب اسک تا گزنک)، قزوین_رشت (ورودی شهر منجیل)، باند جنوبی آزادراه کرج_قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) همچنین باند جنوبی آزادراه تهران_کرج (از پل فردیس تا پل کلاک) و باند شمالی آزادراه کرج_قزوین (از مهرشهر تا پل حصارک) نیمه سنگین گزارش شده است.

حجم ترافیک در باند شمالی محورهای قزوین_زنجان و قزوین_رشت نیز پر حجم اعلام شده است.

محورهای که دارای محدودیت یا ممنوعیت تردد عبارتند از:

۱-محور شمشک-دیزین

۲-محور استهبان-نی ریز

۳-محور اولنگ-شاهرود

۴-محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج

۵-آزادراه قم به تهران تا ۲۰ شهریور محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲٫۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

۶- محور کرج - چالوس تا ۲۰ شهریور ماه محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ وروزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای ÷نجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

۷-محور آزادراه رشت - قزوین تا ۲۰ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۴ چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی وروز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

۸-آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا ۳۰ حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره) تا ۳۱ مرداد ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت (۸ الی ۱۸)روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت (۸ الی ۱۴)به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.