شهرکرد-رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان را یکی از نیازهای اساسی شرکت های دانش بنیان و فناور عنوان نمود و اظهار داشت: تشکیل صندوق پژوهش و فناوری در استان موجب جذب منایع مالی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم خواهد شد.

راه اندازی صندوق پژوهش یکی از نیازهای اساسی شرکت های دانش بنیان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری،اسماعیل پیرعلی ظهر پنجشنبه در جلسه مشترک پارک علم و فناوری و  شرکت های فناور گفت: ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان یکی از نیازهای اساسی شرکت های دانش بنیان و فناور است و تشکیل این صندوق ها موجب جذب منابع مالی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم خواهد شد.

وی یکی از مهمترین مزیت های تشکیل این صندوق را اعطای تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان و فناور و حمایت های مالی عنوان کرد و افزود: برای تشکیل این صندوق نیاز به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ درصد از طرف بخش خصوصی است که پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در تلاش است با جذب مشارکت بخش دولتی و غیر دولتی این صندوق را راه اندازی کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان یکی دیگر از مزیت های این صندوق را صدور ضمانت نامه های بانکی بدون سپرده گذاری دانست و گفت: بخش خصوصی در صورت مشارکت در راه اندازی این صندوق علاوه بر امکان استفاده از مزیت های آن از سود بالای مشارکت نیز بهره مند خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.