مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام رحلت جانگداز نخستین بانوی مسلمان حضرت خدیجه طاهره(س)، ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدجلال حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: ویژه ‌برنامه شب و روز رحلت حضرت خدیجه(س) با حضور عموم زائران و مجاورانی که برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی گفت: مراسم شب وفات آن بانوی بزرگوار، یکشنبه ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: این برنامه‌ها که از ساعت ۲۱ در صحن جامع رضوی آغاز می‌شود، شامل قرائت دعای افتتاح، نوحه سرایی، قرائت دعای کمیل و برنامه تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام قرائتی است.

وی افزود: مراسم ویژه روز وفات حضرت خدیجه(س) نیز دوشنبه از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه در حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین کازرونی و سیدآبادی به همراه مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مصادف شده است، ویژه برنامه های متعددی در قالب حلقه معرفت، سخنرانی، پرسمان دینی، مداحی و نشست های تخصصی در اماکن متبرک حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.